středa 27. dubna 2016

Brandnooz box (únor, březen)

Krásný den moji milí čtenář. Jestli tedy může být v počasí, které venku panuje krásný, protože nevím jak u Vás, ale tady v Brně je hrozná zima. Co v takovém počasí chcete dělat? Co třeba si přečíst o mém oblíbeném tématu a tím je jídlo.

Dlouho jsem se na blogu nezmínila o Brandnooz boxu a proto to dnes napravím. Podíváme se spolu na únorovou a březnovou edici. Nakonec si dáme jeden rychlý recept z červené řepy.

Únorový Brandnooz box


Obsah:
Žvýkačky Chupa Chups – asi tak jak by řekl Kevin: „Pro dětičky.“
DAYS Cake Bar jahoda
Wasa sandwich sýr s rajčaty a bazalkou – za novinky jsem vždy moc ráda, takže jsem sandwich s chutí přivítala. Bohužel mi vůbec nechutnal, proto letěl do koše (chutnalo to jako kompost, ne že bych někdy kompost ochutnávalaJ).
Čaj Lipton Lemon & Ginger – je dobrý, hodně zázvorový
Boneco Majolka – majonéza je skvělá věc, užijete ji na hodně způsobů, k hranolkům, k bramborám, do salátů, do pomazánek…
Semtex - limitovaná edice s přichutí granátového jablka – nikdy jsem energy drinky nepila, ale v poslední době si je v práci docela dávám. Rozdíl ve značkách nevidím, chutnají mi všechny stejně.
Nealkoholický sladový nápoj White Bear příchuť jablko a v další variantě příchuť jahoda
Tyčinky Kornspitz od značky Havlík – velmi mi chutnaly
Celozrnným tousty Racio  - já je měla už dřív a moc je nemusím. Hodně mi vadí, jak do nich kousnete, tak se začnou rozpadat a drobit.
Brambůrky Vrrruby od Bohemia
Jumex, brusinka – Jumex mám ráda, ale tuto příchuť už raději ne. Zatím mi nejvíc chutnal ananas.


Březnový Brandnooz box



V březnu přišel box, z kterého jsem byla nadšená a to především proto, že obsahoval velké množství novinek.

Nejvíce mě zaujaly farmářské instantní polévky, na způsob „zdravější polévka ze sáčku“. Příprava je úplně stejná, jako když máte obyčejnou polévku ze sáčku, ale samotná polévka je daleko bohatší, měla jsem čočkovou a polévkou s ovesnými vločkami. V čočkové plavalo hodně čočky ve vločkové zase vloček. Čočkovka mi chutnala víc (respektive vločková mě moc nezaujala, ale to je proto, že nejím vločky). Také se mi zalíbily jejich obaly, které mají průhlednou část, takže vidíte, co sáček obsahuje.

Další TOP produkt boxu byla SOUR CREAM jemná omáčka se zakysanou omáčkou od Spaku, kterou používám k zelenině a moc mi chutná.

Březnový box nám také přinesl předvařenou řepu, které poslední dobou dávám přednost před řepou syrovou. Nejen, že při její přípravě nemáte nikde binec od toho, jak se ji snažíte oloupat, ale také ušetříte čas, který byste museli vaření řepy věnovat.

Další produkty boxu:
Top Topic Citrón (0,5 l), Chocoland Frutiy (sušenka, moc dobrá), Maggi tekuté koření, Kand Živáňská omáčka tradiční, 2 x tyčinka Balconi, 3 ks čaje Ahmad tea (moje oblíbená značka čajů) a celozrnné těstoviny Zátkovky.


Mini recept na salát z červené řepy:



Suroviny: pokrájená předvařená červená řepa (březnový box), lžička majonézy (únorový box), klíčky podle chuti (měla jsem, čočku, hrášek a řeřichu), lžička bílého jogurtu, lžička zakysané smetany a pesto z medvědího česneku.

Příprava: Všechny suroviny dáme do mísy a pořádně promícháme.

Podáváme k hlavnímu jídlu jako salát nebo na celozrnném toustu (např. tousty Racio).

Zaujal Vás některý z Brandnooz boxů? Chtěli byste ho vyzkoušet? Právě teď si jeden můžete pořídit se zvýhodněnou cenou 129 korun přímo na Slevomatu (odkaz). Pokud Vás zajímají další informace ohledně tohoto zeleného boxu, naleznete je na stránce brandnoozbox.cz (odkaz).



Krásný zbytek dne,



Teress






Info: Tento článek není sponzorovaný, ani jsem žádný z boxů nedostala zdarma, ale menší spolupráce mezi mnou a firmou Brandnoo zbox existuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)