středa 20. ledna 2016

Restaurace Stronghold

Na hamburger si zajděte raději jinam!



Jednoduše jsem se spletla, když jsem si myslela, že napsat o restauraci Stronghold bude jednoduché. Vycházela jsem z toho, že jsem v ní několikrát byla a proto ji znám, bohužel při poslední návštěvě mě nemile překvapila svými hamburgery, a teď moc nevím co napsat. Asi to vezmu od začátku.


Restaurace Stronghold

Podpěrova 2, Brno (odkaz)

Jedná se o restauraci ve středověkém (rytířském stylu) žádný luxus nečekejte, ale věřím, že pokud má člověk, tento styl rád bude se mu zde určitě líbit. Navíc pokud máte děti, bude se jim tu líbit dvojnásob. Kdo by neměl v dětství rád hrady a rytíře? Ve Strongholdu je přítmí a klidná atmosféra, hudba tu hraje potichu, ale určitě není autentická (středověká), ale je nevtíravá a spíše v pozadí (nemám ráda, když se člověk přes hudbu ani neslyší). Je to přesně ten typ hospody, kam si zajdete s kamarády na pivko. Navíc je zde stavebně oddělena kuřácká a nekuřácká část, takže na své si zde přijde opravdu každý.
 
Okurkovou limonádu dostanete ze sirupu.


K jídlu si pak můžete vybrat něco z jídelního lístku, kde se pod názvy jako Poetická bouře nebo Romeo a Julie skrývají jídla, která mají všude jinde. Bohužel než se prokoušete tím, že pod názvy jako je Srongholdská věž se skrývá vepřová panenka proložená čerstvými bramboráčky a přelitá sýrovým dipem nevíte už, co bylo na začátku jídelního lístku.


Jestli Vám můžu doporučit něco, co jsem měla a chutnalo mi to, tak určitě Fazolovou polévku
se zakysanou smetanou a slaninkou.



Poslední dobou se u restaurací rozmohlo lákat nové zákazníky na různé akce, které dávají na slevové portály. Stronghold to zřejmě pojal, jako běžný prodej, protože víceméně pokaždé na nějakou slevu narazíte.

Většinou se jedná o tři typy voucherů:

„Strongholdská věž“ pro dva - 2x vepřová panenka, bramboráky, sýrový dip (199 korun)
„Strongholdská věž“ pro dva - 2x kuřecí maso, bramboráky, sýrový dip (199 korun)
Dva naducané hamburgery, hranolky a jogurtový dresink (199 korun)


Pokud by Vás někdy lákalo si nějaký voucher zakoupit, kupte si maximálně věž s kuřecím masem. Ostatní nestojí za to. Vím to, měla jsem je všechny.


Naposledy jsme zašli na hamburgery a byla to katastrofa.

Někdy se stane, že Vám jídlo chutná víc a někdy míň, já hamburger vůbec nedojedla, protože maso nebylo opravdu dobré. Navíc hranolky, které jsme k hamburgerům dostali, byly úplně studené. No jo bylo prostě vidět, že se jídlo nepovedlo, ale studené hranolky to už není o tom, jestli se jídlo povede nebo ne.
 
Přijdou Vám ty hranolky jako dvě porce?



Hamburgery i za tu stovku na porci byly fakt drahé, když si vezmu, že jsou v Brně podniky, kde bez slevy dostane výborný hamburger za 130 korun s hranolkama i tatarkou. Přijde mi dosti divné, že by bez akce mělo toto jídlo vyjít na 199 korun za porci. Také mi trošku u takové akce vrtá hlavou, z čeho se vypočítala cena, protože v jídelním lístku na webové stránce restaurace Stronghold hamburgery nejsou. Ale o tom jak se na slevových portálech vytváří akční cena, si nedělám žádné iluze (vlastní zkušenost).

Přemýšlela jsem, jestli jídlo nechutnalo jen mě a najela jsem si na recenze přímo na Slevomat, kde zhruba polovina lidí měla k jídlu výhrady. Bohužel hodnocení je spojené jak pro hamburgery, tak pro věže, takže ty pozitivní ohlasy mohou být třeba na kuřecí věž (která je docela dobrá) a ty negativní spíše na ty hamburgery.


Vybrala jsem pro Vás pár hodnocení k hamburgerům, s kterými se ztotožňuji:


Vojtěch - Burger by mohl být kvalitnější, né jen maso a houska
Jospe - Kvalita jídla (negativum)

Michael - Hamburgr sám o sobě chutnal podivně (nedochuceně, chvilema trochu syrově) + omáčka k hranolkám byla otřesná


Samozřejmě se najdou i pozitivní hodnocení např.:

Butsch - Chování personálu na vysoké úrovni, oceňuji také bezproblémovou domluvu při rezervaci. Hamburgery byly výborné.

Lukáš - Jídlo výborné, obsluha příjemná. Navíc skvělá atmosféra restaurace!
Zdroj Slevomat (odkaz)



Hodnocení restaurace na Zomato.cz:

Stronghold Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato



Co nemůžu restauraci vytknout je příjemná obsluha, s kterou jsem vždy spokojená. Je milá usměvavá a všímavá.


Proto si sem na sklenku vína vždy ráda zajdu, ale jídlo si dám jinde.

Krásný den a spoustu dobrého jídla Vám všem,

Teress



Omlouvám se za kvalitu fotografií, ve tmě s mobilem nic moc lepšího nevykouzlíte.

5 komentářů:

  1. Podle těch hodnocení mi přijde, jakoby to stálo na náladě kuchaře, jestli se mu do toho vaření chce vložit lásku nebo ne. A nebo prostě každému člověku chutná něco jiného... to je těžko.
    Já třeba hamburgery vůbec nejím, tak bych asi zkusila jen tu kuřecí věž. Ale kdyby bráchovi nechutnalo a pozvala bych ho tam, tak by mi to asi bylo dost líto.
    Každopádně ta restaurace ale vizuálně vypadá moooc dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě to hodnocení vůbec nechápu.. Když půlce lidí chutná hodně a druhé ani trošku, jestli tam nejsou dva kuchaři, co se střídají a jeden to umí a druhý ne :-)

      Vymazat
  2. Ja teda na burgery chodim v Brne pravidelne,tady jsem tedy nebyla, ale na burger za 130 vcetne hranolek a dipujsem nenarazila. obecne najit burger pod 150 je problem plus hranolky. Mluvim samozrejme o dobrem burgru. Takze se moc nedivim, ze za ty penize to nestalo, kdyz kvalitni burger s hranolkama, omackou, prip. se salatem dostanes za 200,-. Verca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nám napiš nějaký typ, ať víme kam zajít :-)

      Vymazat
  3. My chodíme do BURGER INN, je to u Svoboďáku a chutnají úžasně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)