pátek 1. ledna 2016

PF 2016 a Vaše adventní věnce

Moji milí čtenáři, ráda bych Vám popřála vše nejlepší do nového roku. Věřím, že bude alespoň stejně dobrý jako ty minulé. Anebo lepší! Prostě si ho takový všichni uděláme!

Nejsem typ člověka, který hodnotí a přemílá o tom, co bylo (navíc jsem na to dnes dost unavená – včerejší oslava byla dlouhá), ale domnívám se, že se nám tu na blogu všem společně pěkně dařilo a jsem moc ráda, že jste si sem všichni nějakým způsobem našli cestu a dokonce se sem rádi vracíte.

Děkuji Vám za milé komentáře, které mi zde na nebo facebookových stránkách zanecháváte. Každý Váš komentář mě vždy potěší a nabije další energií do nových článků.

Ráda bych se s Vámi také podělila o tři adventní věnce, které mi došli na základě „výzvy vyfoť svůj věnec“ (klik). Všechny jsou moc krásné, ale dárek bohužel můžu poslat jen jednomu z vás a to Klárce, hlavně díky úžasné zprávě, kterou mi s věncem poslala a z které jsem byla opravdu nadšená. Klárko, moc Ti děkuju.

Klára
Monča

Irča Slováková

Krásný Nový rok všem!!!

Teress

2 komentáře:

  1. Do nového roku ti přeji jen to nejlepší! A věnce se holkám moc povedly.

    Chapter #12 of 2015

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)