čtvrtek 11. září 2014

Když svědí hlava

Mezi jednotlivými ročními obdobími mám jeden velký problém. Velmi mě svědí pokožka hlavy. Svědí mě takovým způsobem, že večer nemůžu usnout a nemyslím na nic jiného než na to, že si chci kůži škrábat. Nejhorší na tom všem je, že pokud si hlavu škrábu moc často, tak mě pak bolí, když si ji myji, tak mě pálí voda a šampón štípe jako hrom. Bez šampónu, který proti tomuto svědění bojuje, nemám šanci toto období přežít.



Vyzkoušela jsem dva šampóny Durcay sensinol (cca 300,- korun) a PantheHair šampon proti lupům (cca 100 korun). Oba dva tyto šampony jsem koupila v lékárně, jejich složení hodnotit nebudu, protože tomu opravdu nerozumím, ale poznám, který šampon mi na svědivost pokožky hlavy pomůže.


Durcay sensinol – Fyziologický ochranný a zklidňující šampón


Jedním slovem PRŮŠVIH. Za ty peníze rozhodně nestojí, vlastně bych za něj nebyla ochotná dát ani korunu. Nejen, že proti svědění nefunguju, ale z mého pohledu ho ještě přivolává. Jinak si nedovedu představit, že po umytí tímto šamponem mě hlava svědí, ještě víc jako před tím.

+
-

Cena

Vůně (taková přebylinkovaná, nepříjemná)

Cuchá vlasy

Vlasy jsou po něm splyhlé a rychle se mastí

Proti svědění nefunguje

Já si ho koupila na doporučení lékárnice, ale vy od něj dejte raději ruce pryč. Myslím, že po všech směrech byste byli zklamaní.


PantheHair – Šampon proti lupům


Tento šampon už jsem měla dvakrát, a těším se, jak si ho pořídím znovu. Svědění hlavy ustalo už po prvním použití a navíc krásně voní. Používala jsem ho třikrát týdně tři týdny a poté jen jednou týdně, protože mě hlava přestala úplně svědit. Jedno balení mi vydrží asi tři čtvrtě roku, samozřejmě mezitím používám svůj normální šampón. Dokonce by měl podle výrobce pomáhat i proti třepení a vypadávaní vlasů, ale to já nepoznám, jelikož s tímto problém nemám.

+
-
Výborně funguje proti svědění pokožky hlavy
Trochu cuchá vlasy
Nádherně voní

Přijatelná cena

Balení vydrží velmi dlouho


Všem Vám ho s čistým svědomím můžu vřele doporučit. Je báječný a jsem ráda, že jsem ho v lékárně objevila.


Jaké šampóny používáte Vy, milí čtenáři? Volíte šampóny z lékárny, nebo z drogerie?

Mějte se krásně,

Teress

4 komentáře:

  1. Mě pomohl DUCRAY Kélual DS shampoo a to hned...v podstatě mě zachránil od vyholení hlavy, protože hlava svědila pořád a teď jen vyjímečně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip. Ten jsem ještě neměla, tak ho vyzkouším!

      Vymazat
  2. Neskúšala som spomedzi týchto ani jeden, ale problém zo svrbením hlavy poznám veľmi dobre, potýkam sa s ním len krátky čas, ani presne neviem, čo ho vyvolalo, ale asi nejaký extra agresívny šampón. Skúšala som toho viac a najlepšie sa mi osvedčily detské šampóny hlavne Johnsons levanduľový, potom Balea Ultra Sensitive na citlivú vlasovú pokožku a z lekárne som skúšala Eucerin Dermo Capillaire, ktorý síce trochu menej pení, ale fungoval.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Porozhlédnout se po dětských šamponech mě zatím nenapadlo, ale je pravda, že dětské krémy mi vyhovují, asi je na čase koupit i nějaký šampon.

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)