úterý 23. září 2014

Brandnooz box - srpen 2014

Měsíc se s měsícem sešel a už na mě zvonila doručovací služba s novým Brandnooz boxem. Více informací o tomto boxu si můžete přečíst v minulém článku (klik) přijde mi zbytečné, abych to tu psala pořád dokola, a také nechci nudit moje pravidelné čtenáře.



Srpnový box měl podtitulek osvěžení v měsíci sklizně a podle mě více méně tomuto podtitulku dostál. Mě určitě osvěžil a přitom jsem si pochutnala na několika novinkách, co jsou na českém trhu, ale i na produktech známějších.

Obsah boxu:


Schwartau extra džem – jahoda a limetka
Paprika uzená – Kotányi (Papriku uzenou používám stejně jako tu normální. Vzhledem k tomu, že mletá paprika je surovinou, která patří do mnoha jídel, mít ji doma je důležité.)
Patifu Gourmet – prémiová tofu paštika (V boxu už jednou byla a já si ji od té doby kupuji, je moc dobrá!)


Delissa Křehká (Kdo by neměl rád oplatky? A kdo má rád Delissu? Já teda rozhodně ano, a tato byla výborná!)
Chio POP Corners (Pro mě velká novinka. Měla by to být kombinace popcornu a chipsu, ale s brambůrkami to nemá nic moc společného. Já měla slanou příchuť, takže chuťově byl snack takový nevýrazný, což ale neznamená, že nebyl dobrý. Mě určitě chutnal, ale bylo toho děsně málo, pytlík byl poloprázdný. Prodejní cena by měla být 25 korun a za tuto cenu mi to přijde hodně předražené.)
Sušenky – Krit (Chutnají podobně jak telka, což není zrovna můj nejoblíbenější snack, ale je to bonus navíc a návštěvě bude určitě chutnat.)


A teď přijde na řadu zřejmě ta várka osvěžení, která je průvodcem srpnového boxu:


Zlatopramen Radler – nealkoholický Grep (Nechutná mi, všechny tyto ovocný alá piva mi připomínají chuť právě zmíněného piva. Pivo vypiju asi tak jedno ročně :-/)
JUMEX Nektar – hruška
ISOLINE 3d TOP 24 DETOX (V boxu už jsem měla dětskou verzi, která byla příšerná. Tato verze je sice chuťově docela dobrá, ale točí mě ta láhev. Už jen kvůli té láhvi, s kterou se špatně manipuluje, bych si toto pití nikdy nekoupila.)
NESCAFE ledová káva – Latte Machiato (První věc, kterou jsem otevřela. Na někoho to může být dost sladké, ale právě to mi vyhovuje. Výborná ledová káva.)
Avanti Spritz (Nahořklé, na léto výborné pití. S Božským jsme jej vypili ve vaně a strávili jsme krásný romantický večer. Už jen pro tento zážitek, je pro mě Spritz trhákem boxu.)


Srpnový Brandnooz box se vydařit a já se moc těším na ten zářijový, který by měl koncem tohoto týdne dojít.

Zaujalo Vás milí čtenáři v srpnovém Brandnooz boxu něco? Kupujete jej také anebo Vás tento box nechává chladnými?

Dobrou chuť Vám všem,

Teress

2 komentáře:

  1. Zatiaľ idú všetky boxy mimo mňa :/ Nejako ma to nechytilo. I keď na tomto boxíku by som si pochutnala:D
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle boxík mi přišel skvělý a hned po zářijovém druhý nejlepší za celou dobu:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)