čtvrtek 24. dubna 2014

Vejce s přelivem

Už máme po Velikonocích. Postupně likviduji velikonoční výzdobu, ale také obarvená vajíčka, kterých mě zbylo požehnaně. Nevím proč, ale od té doby, co bydlím ve městě, ke mně nikdo pro pomlázku nachodí. Ne, že by mě štvalo, že se u nás netrhnou dveře s opilcema, co si přišli vybýt svoje násilnické choutky. Ale občas mě zamrzí, že se ani žádné příbuzenstvo neukáže.

Minulý rok jsem Vám ukázala, jak dělám vaječnou pomazánku (článek), letos na vajíčka půjdeme trošku jinak. A to hlavně zdravěji.


Suroviny:

Bílý jogurt, zakysaná smetana, dva stroužky česneku, sůl, pepř, můžete přidat bylinky (doporučuji řeřichu).


Postup:
Bílý jogurt a zakysanou smetanu smícháme 1:1 v misce (já použila, půl kelímku jogurtu a půl kelímku smetany). Do směsi protlačíme dva stroužky česneku, pokud chceme tak i bylinky. Dle chuti osolíme a opepříme. Vše důkladně promícháme. Oloupaná vajíčka přepůlíme, položíme na talířek a přelijeme hotovým přelivem.

Já mám moc ráda teplou variantu, takže vajíčka si vždy v mikrovlnce ohřeji a pak je teprve přeliji. K tomu si můžete dát pečivo, které máte rádi. Doporučuji moc dobrou focacciu, kterou dělám pravidelně (recept najdete na skvělém blogu, se skvělými recepty, tady).

Co Vy doma děláte se zbylými vajíčky? A zbydou Vám vůbec nějaká, nebo je všechny rozdáte?

Mimochodem jsem právě vyvěsila vítěze GA, takže se nezapomeňte podívat.

Krásný zbytek večera,

Teress

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)