neděle 13. dubna 2014

DIY: Velikonoční přáníčko a moje první video

Krásný konec víkendu, moji milí čtenáři.


Dneska tu pro Vás mám jednoduchý návod na to, jak si vytvořit velikonoční přáníčko. Mimo jiné jsem návod natočila na video. První video na tomto blogu! Ani nevíte, jakou z toho mám radost a doufám, že se Vám bude líbit. Předem se omlouvám za občas trošku nejistější vystupování, přece jen jsem byla nervózní, ale doufám, že u dalších videí to bude lepší :-)


Pokud se Vám video neukazuje, můžete ho najít tady: https://www.youtube.com/watch?v=_-4gc096NRo.


Pro ty, co videa nemusí, mám krátký foto návod. Myslím, že komentář není potřeba, jelikož je to opravdu jednoduché.







Doufám, že se Vám dnešní návod líbil a taky, že jsem Vás prvním videem moc nevystrašila.

Přeji Vám všem krásný vstup do nového týdne,

mějte se moc hezky

Teress

2 komentáře:

  1. Moc hezký nápad i provedení!
    To, že jsi zapomněla nahrávat mě pobavilo. Občas se to stane.. Já kdybych natáčela, tak by mě asi kleplo, kdyby se mi tohle stalo :D
    Na pohled jsi velmi příjemná a milá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu. Mě sice nekleplo, ale moc mě to rozesmálo, zapomenout natáčet je tak blbý, že se na to ani jinak reagovat nedá :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)