úterý 2. července 2013

Letmo OC LETMO








V květnu bylo v Brně u hlavního nádraží otevřeno nové obchodní centrum Letmo. I když jsem se tam pořád chystala zajít, abych tenhle obchoďák viděla i jinak než zvenku, nemohla jsem se tam kvůli časové vytíženosti dostat. Až ejhle, jednoho „krásného dne“ (ve skutečnosti bylo fakt hnusně) jsem se tam s Božským vypravila. Myslela jsem si, že tam utratím pár penízků a půjdu domů. Ale nebylo tam opravdu za co utrácet. Navíc mě to tam přijde pěkně prázdný…kde nic tu nic… Nějaká lékárna, která je ve městě na každém rohu, občerstvení = samí Vietnamci, kteří jsou taky po celém středu města. A výdejna Parfums.cz, která se přesunula z Šumavské. Jo, od Parfums si občas něco objednávám, ale popravdě řečeno na Šumavskou jsem to měla asi o deset minut cesty blíž:).

V Letmu můžete mimo jiné najít DM drogerii, Interspar, trafiku, Sea food, pekařství Makovec, směnárnu, Zoot, Su Sushi, 5D kino (minikino s velkou frontou:)). A „spoustu“ dalších nezajímavých obchůdků. Za mě teda velkej propadák a zřejmě tam nebudu mít důvod chodit. Ale snad se to zlepší a zanedlouho tam budou pořádné obchody, do kterých stojí za to jít. Teď se ale raději projdu a zapadnu do Vaňkovky, kde je přece jenom něco pořádného k sehnání.

Jediné co se mi na Letmu opravdu líbí je ta budova jako taková. Líbí se mi tady ty moderní stavby a jsem pro to, aby jich bylo co nejvíc. Vzhledem k tomu, že tam byla před tím jen vyhořelá díra a smrdělo to tam všude bezdomovcama je to teď dobrý průchoďák.

A co vy říkáte na Letmo? Už jste tam taky byli a nebo jste ještě pomalejší než já:)?


Díra, která prochází všemi patry Letma.

Výhled na brněnský mrakodrap,  který měří 111m.





Teress

11 komentářů:

  1. Taky jsem z toho byla zklamaná, moc nevím, jak se takové centrum může uživit....

    OdpovědětVymazat
  2. Letmo se mi moc nelíbí ani jako budova. (I když z těch ošklivých domů u nádraží vypadá nejlíp). Obchody taky dost nic moc, Dm drogérií je kolem několik. Jediné, co mě celkem potěšilo, je ten Sea Food...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase do Sea Foodu moc nechodím, takže mě je úplně k ničemu:)

      Vymazat
  3. podľa fotiek to vyzerá celkom dobre, rada by som sa tam šla niekedy pozrieť :) Škoda že my nemáme niekde blízko sea food milujem ho ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že v Brně jsou daleko lepší obchody..

      Vymazat
  4. Ja bývam v maličkom meste tu ani OC nemáme a najbližšie musím cestovať niekoľko kilometrov :D Teším sa, že na výšku idem do väčšieho mesta kde je OC kopec (aj keď smaozrejme nie je to hlavný dôvod :D :D ). V Brne som bola na jedny skúšky na vysokú a tam máte ešte aj univerzitu spojenú s obchodmi!!...To už bolo niečo...tento OC vyzerá takisto super, DM-ka je základ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem tak několik let žila a vypadá to, že zase žít budu, ale já na ty obchodňáky stejně moc nejsem:)

      Vymazat
  5. Jee ty si z Brna? ja chodim do brna na skolu,.:) takže sem tam téměř pořád.:) No já osobně jsem byla hooodně zklamana.. jediné co tam tak stojí za to je dmko které je po celém brně a nějaké ty bistra.. Čekala jsem něco lepšího.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsem a ještě nějakou dobu v Brně budu, taky tam chodím na školu:) Ale po škole se plánuji odstěhovat..

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)