pondělí 29. července 2013

LadyBox červenec 2013 - "po sloučení"



První box, který mi dovezl doručovatel domů, poté co se dva největší distributoři boxů v ČR sloučili. Čekala jsem opravdovou bombu a nejlepší vydání krabičky co tu kdy bylo, alespoň podle toho co všechno se o tomto vydání napovídalo na internetu.






Výrobky došly v pevné bílé krabičce s růžovými potisky. Krásná jemná, holčičí krabička, která se dokonale hodí ke kosmetickému boxu. Vůbec by mi nevadilo, kdyby se krabičky táhly v tomto duchu.



Jako první věc po otevření se na mě z krabičky smály Cornies s hořkou čokoládou (vzorek – 21,90,-Kč). Což jsou kukuřičné chlebíčky, které většina z Vás určitě zná, já si tyto věci moc nekupuji, jelikož mi nechutnají. Chlebíček zkusím a jestli mi chutnat bude, tak budu jedině ráda. Sprcháč v plném balení Palmolive (250ml – 68,90,-Kč) mi moc radosti nepřidal. Mám takový pocit, že v zimě byly pořád v boxech tělové krémy a v poslední době jsou to zase samé sprcháče. Nejspíš k někomu poputuje, protože už mám tady takových mycích přípravků díky boxům na dva životy dopředu. Jako poslední věc, která mě moc neokouzlila, je sada na úpravu obočí (180,-Kč). Ta je pro mě víc na nic než jakýkoliv sprchový gel na světě:)



I když jsem začala "pro mě" horšími výrobky, teď už se vrhneme na ty, co se mi opravdu líbí. Dostala jsem opravdu krásný odstín rtěnky od Yves Rocher (plné balení - 309,-Kč) a to odstín 72. Rose Halé. Je taková přirozená a na rtech vypadá krásně. Kromě rtěnky se z dekorativní kosmetiky objevil i fix na oči od L´Oereal Paris (plné balení 199,-Kč), který je výrazný a černý. Sice už doma dva fixy v černé barvě mám, ale stejně nevydrží extra dlouho. Takže za další kus jsem určitě ráda.



Co se u nás doma používá několikrát denně, jsou tuhá mýdla. A proto jsem ráda, že jsem ve svém boxu měla poprvé tuhé mýdlo. Přírodní ručně vyráběné mýdlo Libebit (30g - 60,-Kč) jsem dostala v zajímavé vůni cedr a citron. Když už jsme u toho umývání tak tu máme opět spchovou pěnu od Rituals, naštěstí v jiné variantě než jsem měla posledně (50ml – 109,-Kč). Tentokrát je to Tai Chi, která voní čajem.  To mi připomíná, že bych měla alespoň začít používat tu minulou pěnu,  zřejmě si ji vezmu, jak pojedu k moři. K moři si také možná vezmu šampón od i+m Naturkosmetik (cestovní balení 50 ml – 250ml=295,-Kč). Šampon je bez silikónů a sulfátů, takže vlasům určitě neublíží.



 A kdyby se náhodou objevilo něco, co vlasům ublíží, stačí použít masku na vlasy od Macadamia (15ml, 250ml=249,-Kč). Ta se v létě určitě hodí.



Bezva, já jsem za boxík ráda a určitě se mi vyplatil. I když se zbavím sprcháče a té věci na úpravu obočí, jsem pořád spokojená.


Když to takhle půjde dál, nebudu si mít na co stěžovat. Co vy říkáte na tento první sloučený box? Líbí se Vám, nebo byste si ho raději nekupovali?

Teress

13 komentářů:

  1. mňam mňam :)
    tinyinworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda,že jsem si ho neobjednala..:(

    OdpovědětVymazat
  3. já ve svém článku šampon vychvalovala..ale nesedl mi, tak musím vlasy zpravit tou maskou :D

    OdpovědětVymazat
  4. super box :) zatiaľ sa mi zo všetkých páčil najviac :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak vidím, tak tenhle box je opravdu nadupaný! Ale stejně se přemůžu a tu první krabičku krásy si objednám až na Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si tyhle boxy neobjednávám, asi bych jejich obsah neocenila, radši si koupím přesně to, po čem toužím. Ale třeba tu sadu na obočí bych hned brala. Cornies a podobné "papírové" věci vůbec nemusím. Sprcháče mám ráda a když hezky voní, tak jich není nikdy dost:)
    Třeba rtěnku bych neocenila, nepoužívám ji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já asi tu sadu dám do giveaway, protože já ji určitě nebudu nikdy používat, tak třeba budeš mít štěstí:)

      Vymazat
  7. Objednávám si pravidelně LB, dříve i SB. S tímto vydáním jsem nadmíru spokojená, super věcičky, a překvapivě ani žádné mazadlo na tělo.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som si ešte LB nikdy neobjednala, vyzerá lákavo a chcela by som skúsiť, ale bojím sa, že keď objednám, kaurát prídu veci, ktoré sa mi nebudú páčiť.. keby bol LB založený LEN na dekoratívnej kozmetike, tak si ho objednám bez váhania..milujem také veci ako rúže, laky, tiene, maskary.. ale zas veci na telo a take bludy vyzivove to velmi nie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každá jsme jiná, proto se ti málo kdy může líbit celý box. Já zase naopak nejsem moc ráda z dekorativky a byla bych raději kdyby ji tam vůbec nedávali.

      Vymazat
  9. Och, super to je, ale ja osobne by som si ho asi nekúpila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co ti na tom přijde super, když by sis to nekoupila :-D ?

      Vymazat
  10. Strašne veľa som už o tomto boxe prečítala a je asi prvý, ktorý ľutujem, že nemám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)