středa 4. listopadu 2015

Znaky, které diskvalifikují chlapy od druhého rande

Problém dnešní doby je ten, že si většina chlapů myslí, že Vám může říct co chce, může si dělat, co chce a stejně bude úžasný a neodolatelný. Minimálně u mě by mu to neprošlo. Co mě odradí od dalšího setkání s chlapem?



Pořád vykládá něco o sobě (nejsem ničí psychiatr).

Konverzuje s prsama (haló, já jsem tady taky).

Neustále ťuká do mobilu (proč dnes lidi nevydrží pět minut bez telefonu?).

Pořád Tě ohmatává (kde je nějaká diskrétní zóna?).

Do svého životopisu si přidává tolik fascinujících prvků, že už mu to nevěříš (jasně, když posledně na Havaji plaval se žraloky, tak ho jeden málem sežral, ale vystudovat fakultu „Mistrů světa“ bylo o dost náročnější).

Nekoupí pro Tebe kytku od kolemjdoucího prodavače a pak se naparuje, že Tě před ním zachránil (fakt hrdina).

Pořád kecá o bejvalkách (není to super, že se o něho všechny tak krásně staraly?).

Přijde špinavý a SMRDÍ (bez komentáře).

Poučí Tě o tom, co by s tebou dělal v posteli (po tomhle se chlapče do mojí postele rozhodně nedostaneš.)

Vyptává se na to, co máš ráda v posteli (jo, to ti tak budu říkat).

Řeči o všem, co souvisí se sexem, postelí a s Vámi (sakra, vždyť ještě nevím, jestli to není masový vrah).

Přizná se, že je masový vrah (pokud to není fešák Dexter (a toho bych poznala), tak smůla).



Co Vás milí čtenáři odradí na prvním rande?


Teress

3 komentáře:

  1. Souhlasím. Naštěstí se mi teda nestalo, aby mě někdo na první rande ohmatával. Ale třeba 2 hodiny poslouchat kecy o jeho osobě, to je fakt "paráda" (viz můj příběh zde )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to buď ráda, mě jo...a taky jsem pak rychle vypadla :-) Článek si určitě přijdu přečíst.

      Vymazat
    2. No jo, všimla jsem si, že jsi ho již četla, nevadí :D r

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)