neděle 5. dubna 2015

Alespoň jedno černé sako by měl mít každý doma

To Jsem si říkala, když jsem si jedno objednala. Abyste tomu rozuměli, mám doma několik sak v nejrůznějších barvách, ale pak si člověk potřebuje vzít něco elegantnějšího, hlavně něco, co by se hodilo takřka ke všemu.

Zakoupeno: postovnezdarma.cz , přímo zde.

Doba dodání: cca 3 týdny.

Cena: 1309,- Korun 

Cena dodání: zdarma

Foto prodejce:



Moje fotografie




Popis prodejce:
Toto sako skvěle sedí a je velmi elegantní a výrazné díky kontrastnímu lemu. Vyberte si ze dvou univerzálních barev.
Vlastnosti:
·         Velikost: 2, 3, 4
·         Barvy: černá, bílá

Moje dojmy:

Sako je z lehčího materiálu, ale pořád dostatečně teplé a pevné. Zvnějšku je pevná látka a uvnitř lehounká podšívka, která se hodně mačká. Má dvě hluboké boční kapsy, do kterých se vejde spoustu věcí, které chcete mít u sebe. Šité je kvalitně, jen mám jednu výtku k ušití. Při výrobě bylo špatně našité zapínání, jedno je výš, jedno zase niž, při zapnutí sako vypadá jako by bylo vpravo kratší než vlevo. Naštěstí je zapínání takové, že ho zvládne odpárat a přišít opravdu každý (viz foto). Dvě prsní kapsy, jsou falešné. Hodí se na jarní a podzimní sezónu.


Shrnutí:

Když jsem si sako objednávala neměli velikost číslo 3 a mě se samozřejmě nechtělo čekat, jestli někdy bude (teď ji mají), tak jsem si objednala 4. Velikost 4 by měla být L a 3 něco jako naše M. Jsem hloupá, protože si myslím, že kdybych si raději objednala 2, byla bych na tom lépe. Velikost číslo 4 je opravdu jako naše L. Takže mi je hodně velké. Nejhorší na tom je, že jsou u každé velikosti vypsané rozměry a já jsem moc dobře věděla, že mi bude velké. Nevím, co jsem čekala. Jinak se mi velmi líbí a nosila bych ho moc ráda, ale tím jak mi je podstatně větší, tak se v něm necítím.



Stalo se Vám někdy, že jste si objednala něco, co nebylo ve Vaší velikosti a moc dobře jste to věděli, nebo jen já jsem divná J?

Krásný zbytek dne,

Teress


1 komentář:

  1. Sacko je hezke :-) Jen jsem chtěla dodat, že vetsina vyrobku z postovne zdarma je z ebay. A když vidím, jak moc si cenu nadsadili, tak je mi z toho spatne, koukej: http://www.ebay.com/itm/1PC-Womens-White-Black-Colors-Suit-Blazer-Coat-Slim-Jacket-Outerwear-fad-new-/321545304751?pt=LH_DefaultDomain_0&var=510434341465&hash=item4add97faaf Tady je stejne sacko za cca 400,-, s dodaci lhutou cca 3-4 tydny. Krasny den ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)