úterý 17. března 2015

Čas na Brunch

Když vidím ve filmech a v seriálech jak se přátelé schází na Brunch čili pozdní snídani jsem okouzlená. Nevím proč ale na Brunchi je něco, co mě fascinuje. Možná proto, že nejsem zvyklá jít se dopoledne najíst do restaurace. Zajímavé je, že jít na oběd nebo večeři mi přijde běžné, ale když mám jít jen tak na snídani jsem z toho celá nesvá.



A dost! Je čas dát si Brunch.

S mužem jsme zamířili do Coffe Clubu v Brně Medlánkách, kde podávají snídaně každý den od 8 do 11 hodin. Byla zrovna sobota a do Coffe Clubu jsme dorazili zhruba v deset hodin a s prázdným žaludkem. Kavárna byla malá a čistá, už u dveří se rozléhala příjemná vůně kávy. Sedli jsme si ke stolku poblíž okna, abychom mohli sledovat víkendový venkovní ruch. Při shlédnutí meníčka jsem vůbec nevěděla, co si mám dát a měla chuť na vše. Meníčko bylo bohaté (viz foto), stálo od 109,- do 129,- korun a obsahovalo kromě jídla také teplý a studený nápoj. Když si vezmete, že v dnešní době stojí džus přes třicet korun a káva to stejné, nedáte za samotné jídlo ani šedesát korun.



Já si objednala BLT sendvič ke kterému jsem dostala salát s dresinkem a opečenými tousty navíc. Na pití jsem zvolila ovocný čaj a pomerančový džus. Džus byl přesně takový, jako mám ráda, chladný a s dužinou. Sendvičem jsem byla tolik překvapená, že jsem ho celý snědla, i když byl obrovský a měla jsem co dělat. Nejlepší na něm byla asi opečená slaninka, která byla křupavá, ale použitý dresink tomu nasadil opravdovou korunu. Se salátem a s tousty jsem už měla velký problém. Byla jsem tak plná, že už jsem tousty nemohla sníst, ale salát jsem ještě zvládla. To celé stálo 119,- korun.



Muž si dal pečené fazole se sázeným vejcem, Espresso a džus. Fazole jsem ochutnala a byly moc dobré, sladší a teplé.



S celé této zkušenosti jsem nadšená a už se těším, až na snídani zajdeme znovu, takovou snídani já si doma prostě neudělám. A když si u ní můžu v klidu popovídat se svým milým, nestarat se o umývání nádobí a o to co máme zrovna v ledničce je to o moc lepší.

Už jste někdy byli na brunchi? Co nejraději snídáte? Dáváte přednost sladké nebo slané snídani?


Teress

2 komentáře:

  1. Jé, díky za tip, to vypadá moc dobře, přitom do Medlánek to mám kousek. :) Sama bych si tam asi nezašla, ale třeba tam vytáhnu nějakou návštěvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám taky kousek, doslova. Tak kdyby si žádnou návštěvu nesehnala, tak klidně půjdu já a ráda.

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)