pátek 30. ledna 2015

Oboustranná vlněná šála

(recenze nákupu)


Zakoupeno: postovnezdarma.cz (O mém prvním nákupu v tomto obchodě jsem Vám již psala, když mi přišla první věc a tou byla kabelka. Pokud Jste ještě článek nečetli, můžete ho najít zde (klik).

Doba dodání: Balík se mi ztratil na poště, a proto jsem musela řešit reklamaci, tím se doba dodání protáhla. Naštěstí s reklamací nebyl žádný problém a všechno proběhlo hladce.

Cena: 449,- Korun

Cena dodání: zdarma

Foto prodejce:





Reálné foto:







Popis prodejce:
Barevná šála s oboustranným vzorem se zimními motivy krásně zahřeje během chladných dní. Vybrat si můžete ze 2 barevných provedení.
·         Oboustranný vzor
·         Dvoje barevné provedení
·         Délka: 180 cm
·         Šíře: 32 cm


Moje dojmy:
Šála je krásná, kvalitní, velmi teplá, nekouše, příjemně se nosí. Barevně je daleko tmavší a hezčí než na fotografiích e-shopu. Byla jsem překvapená, jak je šála ve skutečnosti krásná, na fotografiích e-shopu vůbec nevynikne. Všichni mi ji chválí a já od té doby, co ji mám, ji stále nosím. Hodí se skoro ke všemu a dobře se kombinuje.

Shrnutí:
Se šálou jsem velmi spokojená, je příjemná, barevně se mi líbí a je dostatečně veliká i hřejivá. Jediné co bych  tomuto nákupu vytkla je, že odstín šály úplně neodpovídá tomu, jaký byl na fotografiích. V mém případě je to dobře a jsem za to ráda, ale fotografie by měli být přece jen přesnější. Napřed jsem měla strach, že ji nebudu mít k čemu nosit, ale nakonec se ukázalo, že je pestrým doplňkem i těch nejnudnějších outfitů.

Všem Vám tuto šálu mohu doporučit.


Jak jste na tom se šálami Vy? Já si každý rok tak tři musím koupit, protože bez šály v zimě nedám ani ránu, jste na tom podobně jako já?

Mějte se krásně,

Teress


2 komentáře:

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)