úterý 14. října 2014

Jak si žiju – projekt

Přidej se taky!




Krásnou středu moji milí čtenáři, dnes bych Vám ráda poskytla pár informací o jednom projektu, kterého se zúčastním i já. Dozvěděla jsem se o něm náhodou a to prostřednictvím blogu, který už delší dobu odebírám. Mě nadchl a doufám, že se bude líbit i Vám a snad se do něj také zapojíte.

A abych pořád nechodila okolo horké kaše, tak bych Vám také mohla povědět, o co to vlastně jde. Samozřejmě projekt je hlavně pro blogery a blogerky, protože musíte mít kde sdělovat. A co sdělovat? Je to vlastně úplně jednoduché a vše je řečeno už v názvu článku. Jsou to Vaše střípky ze života, to co děláte a neděláte, na co myslíte a nemyslíte.

Já Vás ve svých článcích „Jak si žiju“ nechám opět po dlouhé době nahlédnout do svého příbytku, ale i do mého blízkého okolí. Ale samozřejmě nejen to, chtěla bych Vás mimo jiné nechat nahlédnout i do přípravy článku, do focení a do spousty dalších zajímavých (doufám, že ne jen pro mě) věcí. Nečekejte nic úplně osobního, rozhodně Vám nebudu popisovat kdy a s kým jsem měla sex (jo, vážně jsem to napsala), jak dlouho jsem byla ve vaně a na který a oný úřad se chystám (to, by stejně nikoho nezajímalo). Prostě se tady z toho nestane začátek „éry facebook“, kdy každý postoval na zeď i to, že šel na záchod. Všechny tyto moje články najdete v novém štítku s názvem „Jak si žiju“.

Pokud Vás tento projekt zaujal, tak jako mě (a v to pevně věřím) více informací najdete na blogu rachel-roo (klik).

Pokud jste se rozhodli do projektu také zapojit, dejte mi vědět třeba do komentářů a já se k Vám přijdu podívat.

Mějte se moc krásně,

Teress

1 komentář:

  1. jsem moc rada, ze ses zapojila :) pridala jsem te do seznamu zapojenych projektu. moc se tesim na tve clanky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)