úterý 29. července 2014

Disneyland (video)


Krásný den moji milí čtenáři. V dnešním upršeném počasí se nic moc dělat nedá a proto Vás vezmu na výlet. A to rovnou do Disneylandu v Paříži. Všem Vám takový výlet mohu vřele doporučit, protože tolik zábavy na jednom místě si užijete málokde.

Ale dost řečí a podívejte se sami:


Doufám, že se Vám dnešní výlet líbil a že Vás ještě na pár výletů toto léto vezmu.

Jaký je Váš názor na Disneyland? Myslíte si, že to je jen pro malé děti anebo byste se tam vypravili také?

Mějte se moc a moc krásně,

Teress 

4 komentáře:

  1. To muselo být úžasné :) Hned bych se tam podívala, kdybych mohla. Ty ohňostroje na konci, nádherné :).
    Doufám, že takových videí bude víc, je to super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Ti líbí, je to pro mě motivace, abych udělala další :-)

      Vymazat
  2. já byla v legolandu a ten byl moc moc super


    http://sisters-hoods.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla v tom anglickém a moc se mi tam líbilo, ale ten Disneyland je o dost větší a je tam víc atrakcí, které nejsou jen pro děti, takže Disneyland u mě vede.

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)