pátek 31. ledna 2014

Lednový Brandnooz box a ohlédnutí za minulým vydáním


Krásný pátek Vám všem přeji. Před námi je konečně víkend, volno a pro některé i čas odpočinku. My jdeme zítra s panem Božským na ples, takže je mi jasné, že v pondělí budu unavenější, než jsem dnes. Dnes bych Vám ráda napsala něco o novém Brandnooz boxu, který mi přišel včera. Od poslední edice boxu uplynulo opravdu hodně času, už minulý týden jsem se na box těšila a hledala, kdy má být jeho expedice. Když jsem zjistila, že box mi přijde až za týden, tak jsem se trošku uklidnila (že na mě nezapomněli J)a postupně na box zapomněla pro změnu já. O to víc jsem byla překvapenější, když jsem včera krabici držela.




Krabice je stejná jako posledně, větší, pevná a zelená. V této oblasti boxu jsem žádnou změnu nečekala, takže balení jsem neřešila. Zajímavější pro mě byl samozřejmě obsah.



Jako v minulé edici i v této se nacházelo pár sladkostí. Což je pro mě jako mucholapka, v obchodě si takových věcí skoro nevšimnu, ale když je mám doma…myslím, že to známe všichni. Žvýkací karamely Fruitella (příchutě letní mix a jahoda). Karamely obsahují 100% ovocnou šťávu, což je celkem nic neříkající, jelikož složení bonbónu není nijak závratně zdravé. Ale byla bych hloupá, kdybych od takových bonbónu čekala nějakou výživovou hodnotu. Pořád jsou to bonbóny, a takové sisinky já mám velmi ráda. Mentos 3D žvýkačky vypadají hezky, ráda je vyzkouším, ale ještě jsem neotevřela ty z minulého měsíce. Takže jsem zvědavá kdy tomu tak bude. Sušenky Ego Cereal (čokoládové a oříškové) jsou výbornou svačinkou, zvlášť pro lidi jako jsem já, kteří nestíhají ráno snídat a pak to dohánějí někde rychle v pěti minutách.



Nápoje Biotta bio energy a Isoline 3d TOP 24 kids jsou pro mě úplnou novinkou. Nikdy jsem je neviděla a nikdy jsem o nich neslyšela. Energy drink Biotta dokonce ani nemá český popisek, takže se k nám na trh zřejmě teprve dostává. Isoline drink už sice český popisek má a dokonce se u nás už přes rok prodává, ale pokud se o nějaké spešl nápoje nezajímáte, tak o něm zřejmě taky nevíte. Je určený pro děti, ale u nás žádné děti nejsou, takže já si ho ráda vypiji. Navíc, když je v takovém zajímavém balení. Láhev má tři písty, z nichž v podstatě v každém je nějaký prášek. Funguje to jednoduše, zatlačíte na píst, prášek se vysype do vody, vypijete. Nelejete vodu, zmáčknete druhý píst…. Opravdu mě to zaujalo.



Stejně tak jako minulý měsíc i tento jsem v boxu nalezla Mysli (tentokrát Emco pro piráty) a brambůrky (Bohemia Farmářské – rozmarýn).  Mysli vypadá vzhledově hodně pěkně a vypadá to, že bude sladké, což já mám ráda. Na krabici mě na první pohled zaujalo, že uvnitř je Igráček, tak jsem se hned vrhla na otevření. No, Igráček se nekonal a místo toho jsem tam měla nějakou magnetku ve tvaru žraloka. Když jsem detailněji prozkoumala krabici, zjistila jsem, že Igráček je v každém šestém (mini písmem) balení. Takový nápisek mi tedy přijde velmi zavádějící a (jak já říkám) fligna na lidi. A brambůrky? Ty se u nás nikdy neztratí, pokud je nestihnu sníst já, sní je návštěva.



Pytlík 2v1 šťavnatá pečeně (Kotányi). Tyto věci kupuji, od jiných značek. Určitě to znáte. V balení se nachází sáček, do kterého vložíte maso, z balení nasypete prášek, zavážete, protřepete, dáte do trouby a nestaráte se. Tento způsob vaření používám, když jedeme třeba na hory, celý den jsme na svahu a večer se mi rozhodně nechce nějak vyvařovat. Toto je rychlovka, bez starostí s minimem špinavého nádobí.

Indická omáčka Uncle Bean´s Tikka Masala, další urychlovák vaření. Omáčka k masu, nejlépe ke kuřecímu nebo vepřovému. Ohřeje se v kastrůlku a je hotovo. Už v té sklenici vypadá moc dobře. Asi budeme mít dneska k večeři J



Poslední věcí uvnitř boxu byl zelený čajík od Teekanne. Klasický sáčkový čaj. Zelený se vypije vždycky, alespoň návštěva si ho vždycky přeje. Naopak já tyto zelené čaje moc nemusím.

Závěrem bych ráda řekla, že mě se toto vydání líbí víc jak to minulé. Je zde několik novinek, které jsem doteď neznala, což v minulé edici nebylo. Pořád se tu oháním minulou edici (už od nadpisu) a zatím jsem se k ní ještě nevyjádřila. A protože tento článek už je dost dlouhý vezmeme to rychle. Článek o prosincovém vydání najdete tady. Teď už je to víc jak měsíc. A jak to dopadlo? Snědli jsme, nesnědli jsme, chutnalo nám, nechutnalo nám?

Co mě určitě nechutnalo a co bych si nikdy nekoupila, jsou Bonbóny Chupa Chups – Shoot a sněhuláci od Pomb-Bar. Hlavně ty sněhuláci byly opravdu nedobrý. Byly tak slaný, že jsem je pomalu nemohla sníst. Ten mini balíček sněhuláku jsem jedla na třikrát a i tak jsem si připadala, jako kdybych olizovala solnou lampu.
Pokud bych dostala vanilkovou Kofolu nebo omáčku Bolognese – Dolmio tak se určitě neurazím a zužitkuji, ale sama od sebe si pro to do obchodu utíkat nebudu.



Naproti tomu mi hodně chutnaly cereálie od Nestlé (med a mandle), které jsou slaďoučké a moc dobré, ještě mi zbývá půlka. Dávám si je k snídani, někdy i ke svačince, někdy jen tak, když mám chuť na sladké. Co už jsem stihla spotřebovat a dokonce znovu koupit je Cappuccino od Nescafé, právě ho piji a je to mňamka (upozorňuji, že kafé skoro nepiji). Apetit jsem si taky přečetla od začátku až dokonce a chystám se podle něj určitě něco uvařit.

Jediné co jsem ještě nestihla rozdělat je láhev od Magisteru Dark-Stock (ale na to se těším) a žvýkačky od Mentos (ty jdou nějak mimo mě).


Když se na to teď dívám, jen se utvrzuji v tom, že lednové vydání je opravdu lepší. Je zde více přijatelnějších věcí. Byla bych zase ráda za nějaký alkohol, ale vzhledem k tomu, že od posledně jsem láhev ještě nestihla ani otevřít, to tolik nespěchá. Ale stejně bych apelovala na tvůrce, ať mi příště něco dobrého k pití přibalí. On sice takový energy drink není k zahození, ale vínko mám přece jen radši J

Pokud Vás box s jídlem zaujal, koupit si ho můžete tady anebo se koukněte i na další recenze, které můžete najít například na fbBrandnooz boxu tady.

Mějte se všichni krásně a užijte si víkend


Teress

5 komentářů:

  1. Taky nad ním přemýšlím :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, vybrala bych si pár dobrot :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem moc ráda, že jsou Brandooz boxy u nás. Je to skvělá věc a já bych si z něj určitě vybrala. :-) Asi ho taky zkusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že to tu chybělo. Určitě mohu jen doporučit.

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)