sobota 23. listopadu 2013

LadyBox - listopad 2013

Krásný sobotní večer Vám všem přeji,
včera mi došel LadyBox a tak jsem pocítila potřebu Vám o něm něco napsat.
Začneme pěkně od začátku a to od krabičky. Mě osobně se vůbec nelíbí, je oranžová, na ní veverky a lístečky, zřejmě se na ní vyřádil nějaký bláznivý designer. Ale co naplat, nekupuji krabičku ale výrobky v ní. Moc mě tedy mrzí, že výrobky dopovídají  designu krabičky.



Nejlepší v boxu je asi peeling (Himalaya Herbals, čistící peeling z Nimba, 75 ml), který se mi opravdu hodí, protože můj mi začíná docházet, takže bych se po nějakém stejně musela za chvíli poohlídnout.

Kdyby někdo měl málo krémů na ruce, kterými nás pořád LB (dříve i SB) zásobuje, v tomto boxu má hned plné balení (Lambre Hydroaktivní krém na ruce a nehty, 50 ml). Já už jsem tolik krémů na ruce rozdala a pořád mi doma přebývají. Myslím, že tolik, co jich mám z boxů, jsem neměla za celý můj život. Nejlepší byl stejně vloni od Lavery, vůbec bych se nezlobila, kdyby se tato značka zase v boxu objevila.



To stejné můžu říct i o tužkách na oči, taky už jich mám z boxů pěknou hromádku, škoda jen, že v tomto vydání byla hnědá (MEMeMe tužka na oči, 1,2 g), tu moc nevyužiji.

Strašně vtipný mi přišel vzorek krému na obličej (STEAMCREAM, 2 ml), dá se použít jako maska na obličej, na ruce a na suchou kůži. Jen nevím, jak si toto mám vyzkoušet, když 2 ml mě vystačí tak tak na obličej. O takovém mini vzorečku bych se pomalu ani nezmínila, ale LB ho musel hned okomentovat v úvodním dopise. Docela mě to rozesmálo. Přitom tento krém bych klidně uvítala ve větším. I v lékárně zdarma dostanu vzoreček 10 ml. Prostě 2 ml je docela výsměch.

Tak jsem měla doma antiperspirant Lady Speed Stick Gel, který byl vážně hrozný. Tolik jsem se těšila, až ho spotřebuji, že si půjdu koupit novou Rexonu, na kterou všude slyším chválu. Tento týden jsem ji konečně spotřebovala. HURÁ!!! A pak otevřu listopadový LadyBox kde se skví plné balení právě tohoto gelového deodorantu (Lady Speed Stick Gel Aloe, 65 g). A SAKRA!

Navíc jsme každá v boxu měli nějaký produkt „překvapení“ jedná se o produkt, který už byl v boxu dříve. Já měla tu smůlu, že mám tělové mléko Duck Island, které mě vůbec nevoní a spíše mi vadí.



Samozřejmostí byly taky nějaké letáčky s akcí na 1+1 zdarma na SteamCream a 20% sleva na nákup v Lambre shopu. Tak jsem si tak říkala, kde jsou ty časy, kdy v boxech byly celé katalogy se zbožím daných značek. Docela mi chybí. Ráda jsem si v nich listovala.

Můj názor na celý box je takový, že bych ho raději vůbec neměla. Cena produktů je kolem 650,- korun, to je podstatně méně, než bývá obvyklá hodnota produktů. Hodně lituji toho, že jsem si ho koupila. A přitom minulé vydání se mi tak líbilo. Co se tento měsíc stalo?

Jste z listopadového boxu také tak rozpačití jako já?


Teress

7 komentářů:

  1. Jsem z něj naštvaná, za tohle bych normálně nechtěla dát tři stovky. Vzorek krému je opravdu výsměch, dříve tam tyhle vzorečky byly jako bonus, ani nenapsány v dopise, ted je to bráno jako klasický produkt. A deodorant? Hrůza, kor, když je gelový. Už x let používám jeden a ten samý od Nivei, nesnášim, když dostanu od někoho nějaký jiný. Tu novou Rexonu mám, mě tedy smrdí a hlavně mi dráždí šíleně podpaždí, mohla jsem se uškrávat a šíleně zarudlý, ale zase je pravda, že v létě je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  2. Pobavilo ma to s tým Lady speed stick gelom :D Chúďa.. :D Ja keď som sa dozvedela, že v boxe bude, tak som si myslela, že si snáď robia srandu... Inak mňa potešil peeling, na ten som sa najviac tešila a som rada, že je práve od Himalayi. A tiež súhlasím, že tá vzorka mohla byť väčšia... Inak celkové zhodnotenie boxu mám na blogu, ak chceš, prečítaj si :)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ráda, že jsem nekoupila. Nejvíc se mi paradoxně líbila ta infantilní krabička. :D
    Ale dneska jsem si objednala prosincový, protože slíbili Naturu Sibericu a od té jsem chtěla už dlouho něco vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a tu novou Rexonu mám taky a taky mě trochu svědí. A to jinak já nemám citlivé na těle skoro nic (z toho co jsem zkoušela). Ale u mě to není tak hrozné a přežiju to, když díky tomu nemám fleky v podpaží jako u jiných antiperspirantů. Jakmile se člověk jednou poškrábe, tak už to jede, ale dokážu si toho v pohodě nevšímat.

      Vymazat
    2. Já prosincový raději nekoupila, chci si odd toho trošku oddechnout.

      Vymazat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)