čtvrtek 24. října 2013

Nákupy v Chorvatsku



Krásné ráno Vám všem přeji. I když už je skoro deset hodin. Ale to víte, já než si přečtu články na oblíbených blozích, tak je ráno vždycky pryč J

Dnes bych Vám ráda ukázala, co jsem si přivezla z Chorvatska. Je to pár věcí. Ale nakoupila jsem spousty dárků, které už samozřejmě doma nemám. No, na to, že jsem se od moře vrátila asi před dvěma měsíci, tak jsem s tímto článkem opravdu rychlá. Ale to je ještě dobré, protože mám fotky k článkům nachystané skoro už rok, a článek jsem k nim ještě nenapsala. Ale myslím, že takto to má většina blogerek. Prostě fotí všechno, co se jim zdá dobrý a z čeho by mohl být článek a pak trvá spousty dní, než se dostanou k realizaci.



A teď k samotnému nákupu.

Oleje


Věděli jste, že Chorvatsko má jeden z nejlepších olivových olejů na světě? Já nevím, ale na první místa bych tipovala Řecko nebo Itálii a ono je prý předběhlo Chorvatsko. Každopádně ať je to tak nebo tak, olej jsem tam přímo ochutnala, takže jsem věděla, co kupuji. Vzala jsem si dvě největší láhve, co tam měli a byla jsem spokojená. Cenově se litr pohyboval okolo čtyř stovek, ale stojí za to. Já ho doma používám skoro na všechno. Vůbec si neumím představit, co budu dělat, až mi olej dojde. Jelikož tady v Česku jsem nikdy a nikde tak dobrý ještě neviděla.

Nezbytnou součástí, kterou jsem musela mít hned, jak jsem ji viděla, byla keramická láhev právě na oleje. Jelikož jsem chytrá holka a vím, že olivový olej se má skladovat v tmavé láhvi, aby na něj nešlo světlo, tak samozřejmě peníze investované do této lahve byly investicí. Přece si nenechám na tak dobrý olej dopadat světlo. A že se mi ta keramická láhev velmi líbí, to už je jenom velké plus J

Kosmetika


Z kosmetiky se mi v Chorvatsku nic moc nezdálo. Drogérkové věci měli tak nějak na stejno jako u nás. Jediné co se mi líbilo, byly různá mýdlíčka a olejíčky a kdoví co ještě z levandule. Levanduli mám ráda a ještě víc mám ráda tuhá mýdla. Takže jsem si jich několik koupila, a kdyby mi nedošla hotovost tak je nakupuji do dnes. A proč by taky ne? Krásně voněly a chlubily se ruční výrobou. Navíc, každý důvod proč si koupit mýdlo, je dobrý J

Až jednou budu chudá, prodám všechny mýdla, co mám. A bude ze mě boháč, protože to asi už není možné. Mám mýdla asi na svoje tři životy dopředu a pořád kupuji další. Nedá se s tím nic dělat, jsem závisláJ

Kromě mýdýlek jsem si koupila i levandulovou sůl do koupele. Teď jak začne zima tak vydržím hodiny ve vaně a u toho si čtu a relaxuji. Tak ať mám do té vody co hodit.


To je zřejmě všechno co jsem si přivezla domů. Samozřejmě, kromě pár krásných šutrů a skvělé borové šišky, kterou mám teď v podzimní dekoraci na stole (spolu s chorošem, který jsem někde uškubla asi před třemi lety, když jsme byli s Božským na procházce). Vždycky všechno využiji, a když ne tak si to alespoň myslím.

Krásný den přeji všem sběračům, jako jsem já J


Teress 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, určitě mě potěší :)